2017 m. birželio 4 d., sekmadienis

Late Night Talk #Lovely pink

Labas vakaras.

Po gana ilgo laiko tarpo, vėl grįžtu su vakariniais pokalbiais. Šį kartą man kompaniją palaikė Lovely pink ir jei galvojate, kad čia rasite kažką super pink and lovely (nekalbant apie pašnekovę :P), tai neapsigaukite, nes pokalbio metu žodžių į vatą nevyniojome ir rimtai aptarėme viską: nuo lėlių įvaizdžio, įvairių MA pareigų iki gana filosofinių pamąstymų - kokią vis dėlto įtaką daro ne tik žaidimas, bet ir jame esantys žmonės.

Beje, siūlau pasidaryti puodelį arbatos ir patogiai įsitaisyti, nes tai ilgiausias interviu iš visų prieš tai buvusių.


Paprastas klausimas, kad lengviau įsivažiuotume į pokalbį. Kaip apibūdintum savo stilių?

Lovely Pink: Oj, net nežinau.. Mėgstu rengtis šiek tiek kitaip, bandyti išsiskirti iš visų basic derinių. Neretai įmaišau kažką iš goth, boho, alternatyvaus stiliaus. Ne per seniausiai buvau rokerė, tačiau pabodo tamsios spalvos ir dabar, kartais nepabijodama net 4 įdegio, renkuosi kažką pompastiško. Vienu žodžiu nusakyti stiliaus tikrai negaliu, į mano lėlės išvaizdą įeina beveik visko po truputį. ^^
Denera: Oh my.. Žinok dabar pajaučiau, lyg kažką nusimanyčiau apie madą, nes būtent ir norėjau pabrėžti, kad daugelyje tavo derinių pastebiu boho stiliaus elementų. :D Ir apskritai nemažai tavo derinių tokie pabrėžiantys laisvumą, meniškumą, kitaip tariant lėlė atrodo tokia free spirit.
Lovely Pink: :P Geeeras, labai malonu girdėti!!!
Denera: Dar viena detalė, kuri krito į akis tai, kad beveik visada tavo lėlę puošia kepurė/skrybėlė ar kitas galvos papuošalas. Ar čia iš įpročio vis kažką uždedi, ar tiesiog negali pakęsti, kai lėlės galva tuščia :D? (Tuščia galva nuskambėjo nekaip :DDD)
Lovely Pink: :DD Kažkada buvo toks žaidimas „Juoda-balta“ (3x3 tipo) ir ten buvo galima laimėti juodą skrybėlę. Aišku, su safyrų pagalbą ją gavau ir nuo tada prasidėjo mano galvos apdangalų manija. Realybėje man visai netinka skrybėlės, tačiau jos tokios gražios... Matyt visa tai persikėlė ant lėlės ir dabar visada stengiuosi kažką uždėti Loveliui. :D
Denera: Ir man tas pats su galvos aksesuarais: realybėj nė pro kur nesidėčiau, kažkaip ne savo vėžėse jausčiausi, nors, tarkime, skrybėlės, tai man laaabai gražu. O MA kažkaip nelabai ir mėgstu, kai lėlės galva plika būna. Labiausiai nervina, kad daugelis skrybėlių ir šukuosenų „nesueina“. Tai plaukai išlenda, tai dar kas... Ir kažkaip negaliu ignoruoti to fakto, kad šukuosena pro skrybėlės kraštus „lipa“. :D
Lovely Pink: Man irgi taip dažnai būna, ir pačiai labai pikta.. Atrodo viskas taip gražiai dera ir šast koks plaukas ne vietoj.



Denera: Kadangi aprangoje mėgsti paeksperimentuot, tai turbūt nespjauni į įvairaus tipo drabužius MA. Ar vis dėlto yra kažkas, ko nemėgsti ir tikrai nevilktum ant lėlės? Nes aš, pavyzdžiui, negaliu pakęsti visų tų princesiškų rūbų, blizgučių ir pan. Man labai trūksta juodumos.. :D
Lovely Pink: Ko nemėgstu, tai blizgančių, pūstų suknelių su leopardų raštais, neaiškių rankinių su medžio apdailom. Tiesiog iš tolo dvelkia neskoningumu :D. Dar negaliu žiūrėti, kai panelės turi begalę rūbų, bet lėlei uždeda, liaudiškai tariant, kaliošus ir bet kokią pasitaikiusią palaidinę.. Tikriausiai ir tu tokias „dizaineres“ mielai pamokytum kaip NEreikia rengtis. ;D
Denera: Žinai, kaip ten sako: „Who are we to judge“... :D Bet kartais jau tikrai iš didelio rašto išeina iš krašto. Tik aš niekada garsiai nesmerkiu, greičiau jau pati sau pa'facepalm'inu ir tiek, nes nu ką daryt žmogui, jeigu jam patinka. :D
Lovely Pink: :D Aha, bet tą barbės skonį įmanomą pakeisti ir išsiugdyti savitą stilių. Kai tik pradėjau žaisti aš taip pat buvau raudonų šėšėlių ir blizgučių mėgėja.. Dabar vos pamačius tokias paneles nukrato šaltis.
Denera: Memories... :D Mano lėlės stilius irgi laaabai pasikeitė. Šiaip kitos žaidėjos labai padarė įtaką mano požiūriui į drabužius (ne realybėje, bet MA). Pamenu, jog labai pamėgau kerzus vien tik Renė ir Clarke dėka. Bet vėl gi, jeigu kalbant apie stilių, tai mano požiūris yra toks, kad jeigu man kažkas negražu, tai nereiškia, kad visiems tas negražu ir aš neturiu teisės kažko sakyt, galbūt tik parašyti ir patarti tam žmogui asmeniškai. O kitas įdomus dalykas yra tai, kad man dažniausiai patinka tokie įvaizdžiai, kurie šiaip jau man svetimi ir iš pirmo žvilgsnio atrodo meeh...bet, kai geriau įsižiūri, tada ir pamatai, ką žmogus norėjo parodyti ir net kai kurie stiliaus sprendimai tada nebe atrodo tokie baisūs.
Lovely Pink: Labai teisingas pastebėjimas, sutinku. Mano požiūris pasikeitė ne iš karto, jam įtaką padarė Superpanelės žaidėjos. Manau, šiame žaidime tai ir yra įdomiausia, kad gali keisti savo stilių, pažinti naujas kultūras, ir juo labiau muziką! Iš Katty Perry gerbėjos, tapau alternatyvios muzikos ir roko klausytoja. :DD. Ir prie to nemažai prisidėjo būtent keletas panelių su visai kitokiu stiliumi negu daugumos.


Kadangi savo klube esi viena iš vice-prezidenčių, papasakok apie jūsų klubą. Na, pavyzdžiui, įsivaizduok, jog reikia greitai sukurti mini reklamą ir trumpai pasakyti, kodėl jūsų klubas šaunus ir kuo išskirtinis.

Lovely Pink: „Rožinės katytės“ mane patraukė tuo, kad jame buvo įvairaus amžiaus, stiliaus žaidėjų. Čia jau esu daugiau nei du metus ir niekur nenoriu eiti, nes narės išklausančios, draugiškos, gali rasti kažką labai artimą sau. Per ilgą laikotarpį panelės, keitėsi, išeidinėjo ir vėl grįždavo, ateidavo harmonijos drumstėjų, bet per visus tuos pykčius dar labiau susibendravome ir dabar esame kaip viena didelė šeima. :D Ir šiaip esu pastovus žmogus, prisirišantis prie klubų, todėl per juos nešokinėju. Mane nervina tokios panelės, kurios ateina į klubą tik pabūti kelias savaites. O kokia tavo nuomonė?
Denera: Ir pas mus narių amžius labai įvairus, bet kažkaip bendraudama nejaučiu jokio skirtumo. Kartas nuo karto pasitaiko mažių (ir šiuo atveju „mažvaikiškumas“ tai ne amžius, o protelis...), kurios išbalansuoja ir kai kada, net išdrasko klubą... Nežinau kaip joms tai pavyksta, bet pavyksta ir būna be proto sunku, kai prarandi artimą narę... Ir aš taip pat nemėgstu keisti klubų, kad ir kas nutiktų, kad ir kokie sunkumai užkluptų ir kad ir kaip viskas nusibostų, visada žinau kur noriu būt ir kur noriu grįžti.. Tiesiog įpranti ir tiek.
Lovely Pink: Taip, per tuos klubų pykčius esu praradus ne vieną draugę.. Vien dėl reitingo nepasidalinimo, ar purvų drabstymo. :S
Denera: O dar skaudžiau, kai kažkas iš šalies ateina ir viską sujaukia, o tu net negali suprasti, kaip kažkokia mazgė galėjo nutraukti draugystę. Čia man didžiausias wtf. O tada dar prisimeni, kad čia tik žaidimas ir negali patikėti, kad virtualiai galima taip stipriai su kažkuo susibendrauti. :D Irgi keistas dalykas..
Lovely Pink: Tikrai. Niekada negalvojau, kad aš taip įniksiu į žaidimą. :D
Denera: Svarbiausia, kad čia dar tiek idėjų kyla, net realybėj atrodo turiu mažiau motyvacijos kažką daryt, negu čia. xdd
Lovely Pink: Būtent :D. Kai rašiau real blog'ą po kelių mėnesių nusibodo, o Supernelės blog'as gyvuoja jau metus. Nors ir sunku išlaikyti skaitytojus, rašyti ir kartu daryti nuotraukas, per daug pasiilgčiau viso to darbo, jeigu palikčiau jį likimo valiai.
Denera: Kad jau prakalbome apie klubo blog'ą.. Papasakok kas ir apie ką rašo, nes jei gerai prisimenu, pas jus yra kelios blog'o rašytojos. Tad kaip pasiskirstote blog'o veiklą?

Rožinių katyčių blog'as ⇾ http://rozineskatytess.blogspot.lt/

Lovely Pink: Deja, likau tik aš, nes Ruze atidavė savo lėlę. Anksčiau buvo be galo smagu dirbti su King Kylie Jenner. Ji nestokojo optimizmo ir idėjų, buvo tobula rašytoja ir komentuotoja, tačiau vėliau žaidimas užėmė per daug laiko gyvenime ir jai teko taip pat atsisakyti blog'o. Dabar esu viena, įrašai pasirodo vėliau, bet vis tiek yra smagu. :)
Denera: Taigi aprašinėji naujus žaidimus, tvarkai nuotraukas, rengi konkursus. Kaip vienam žmogui, tai tikrai apstu darbelio. Ar planuose yra kažkokių naujo pobūdžio įrašų/konkursų?
Lovely Pink: Įrašų, kaip sakau „laisva tema“, prirašytų į priekį, bet nepabaigtų yra apstu, nes vis nauji žaidimai ir kolekcijos neleidžia jais apsiimti. Bandysiu šią vasarą atgaivinti savaitės pletkus (įrašai apie žaidimą, pastebėjimai ir t.t.). Taip pat labai užsinorėjau daryti interviu įrašus, bet nežinau kaip seksis. Jeigu pavyks gauti įdomios medžiagos ir pačiai sugalvoti įdomių klausimų - blog'e interviu gali tapti reguliariais įrašais. :D
Denera: O kaip viceprezidentės pareigos klube? Ar yra kažkokių specialių užduočių? Ir apskritai, ką tau reiškia būti viceprezidente: didelė atsakomybė ir garbė ar tiesiog titulas?
Lovely Pink: Viceprezidentė man anksčiau (kai tik įgijau šį titulą ) buvo garbingas titulas, bet kuo ilgiau ja būnu suprantu, kad esu tokia pati narė kaip kitos, tiesiog su didesne atsakomybe. Turiu rašyti blog'ą, atsakinėti į panelių klausimus apie klubą ir t.t. Kitaip sakant, esu įsipareigojusi klubui visomis keturiomis, ir prisidedu prie jo klestėjimo. :)
Denera: Mano atveju, tai man tai yra tiesiog titulas, nes viską darau lygiai taip pat kaip anksčiau: ieškau naujų narių, padedu prezidentei spręsti visokius klausimus, patariu kaip ir ką daryti, jei reikia ir, žinoma, stengiuosi kuo efektyviau tvarkyti blog‘ą. Bet kita vertus, tai paskyrimas į šias pareigas yra malonus, nes žinai, jog tavimi tikrai pasitiki ir įvertina visas pastangas. :)

Kurios MA žaidėjos tau yra didžiausios įkvėpėjos ir kodėl?

Lovely Pink: Mane visada įkvepia Lunalight, Mirseta, Egocentrinkė. Jų deriniai išskirtiniai, nėra suvaržyti kažkokių nuostatų, nebijoma žaisti spalvomis. Dar viena iš įkvėpėjų buvo Liamba, tačiau, kaip ir minėjau, dabar renkuosi šviesesnius derinius, todėl į jos anketą užsuku rečiau. :)
Denera:  Lunalight man daugiausia imponuoja blog'o veikla ir tuo, kad visada randa naujų minčių ir temų, apie ką rašyti. O stiliumu.. tai turbūt nėra tokios žaidėjos. Kažkaip iš daugybės išsirenki akcentus: pas vieną tas gražu, pas kitą tas. Va neseniai nustebino Eve123: meistriškai sujungė suknelę ir palaidinę, ir atrodė, kad ta suknelė lyg susagstoma liemenė.

Eve123 šiuo metu siekia FTV. Palaikykite ją!

Lovely Pink: Oho, tikrai puikiai atrodo.
Denera: Vienas iš tų derinių, kuriuos net išsisaugojau kompiuteryje. :D Ir labai gerai, nes va kaip tik prireikė kaip pavyzdžio, o pas ją galerijoje jo nėra man atrodo.
Lovely Pink: :D
Denera: Nuskambėjo creepy.. :D Paaiškinimas: išsisaugojau todėl, kad seniau rašiau apie Mėnesio stilingiausią“ panelę, bet tik mūsų klubo tarpe. Dabar nusprendžiau visą tai perkelti MA mastu. Tai po truputį renku tuos pačius pačiausius derinius, kurie atsidurs mano numatytame Birželio mėnesio stilingiausių tarpe. :P
Lovely Pink: Aišku, aš nelinkus kaupti derinių kompiuteryje, nes ir taip užgrūsta visokiais rūbais, bodžiais. :DD
Denera: Ir aš nekaupiu, bet šitai rubrikai reikia, so.. :D
Lovely Pink: O jeigu išsisaugočiau, vėliau pamesčiau, nes nemoku visko gražiai laikyti aplankuose. Pas mane vyrauja chaosas. :D
Denera: Tell me about it...xddd Aš irgi nieko neberandu pas save.
Lovely Pink: Kai pasidarau generalinę tvarką ir ištrinu nesąmones, vėliau gailiuosi, nes trūksta kokio niekučio, įsimaišiusio tarp jų.

Lygis ar statistikos? Kas tau svarbiau?


Lovely Pink: Na, jeigu kalbama apie grynai techninius Superpanelės dalykus, renkuosi statistikas, nes jos yra naudingesnės, negu didelis lygis. Su juo sunkiau susirasti priešininkių ir t.t.
Denera: Aš kaip visada - mąstau ne populiariai. Man - lygis ir tik lygis. :D Nieko negaliu padaryti, skudurai mane nukautuoja... O kuo didesnis lygis, tuo didesnių gėrybių atsiveria.:D
Lovely Pink:  :DDD
Denera: Šiuo metu negaliu išsėdėt ramiai, nes be proto laukiu šitų dviejų dalykų. Bet iki jų man dar jūros marios. :D


Lovely Pink: Gražu, bet su fotošopu viskas pasiekiama. :D
Denera: Man nereikia nuotraukos su tais rūbais, man reikia, kad lėlė MA būtų jais apvilkta. :D Nuotrauką aš va ir dabar turiu. :D
Lovely Pink: Na va kaip, aš dėl rūbų išgyvenu kažkaip, nors irgi pilna dalykų, kurių labai noriu. ^^
Denera: 33 lygis? Hmm. Jau nebe pamenu kas ten geresnio atsirakina. Nebent ta suknelė, kur su viena ilga rankove. Tik nepamenu, kuriam ji lygyje. Dėl jos irgi alpau. :D
Lovely Pink: Aš su lygiu stengiuosi neskubėti, labai nenoriai keliuosi jį. Kol statistikų nepasikėliau, nenoriu jokių didelių lygių. :D:D
Denera: Na taip, kaip ir beveik visos. :D Aš visiškai nesu statistikų vergė. Tiesiog keliesi sau palaipsniui, smagu, kai jos yra didesnės. Bet juokingiausia, kad kai kurios sėdi naktimis, kviečia į dvikovas, kaupia tuos pinigus.. :D Va čia tai iki beprotybės jau.. :D
Lovely Pink: :DD Aš irgi, bet kai atsiranda naujos kolekcijos, dėžių žaidimai, tai jos visada praverčia.
Denera: Viena panelė man gerai pasakė: Aš dar ir gyvenimą turiu. True. Aš ir taip jau čia per daug įsitraukus, tai dar jei susikoncentruočiau į statistikas va būtent tokiu būdu... Mirčiau. :D

Kokie planai vasarai?


Lovely Pink: Šią vasarą žadu pasitempti su anglų kalba, nes sunkiai sekėsi mokslo metais, taip pat, kadangi keliausiu į Norvegiją, šiek tiek pramokti kalbos. :P
Denera: Tai vasara bus labai turininga ir edukacinė! O aš tinginiausiu. Jau seniai turėjau tokią vasarą, kai nei dirbčiau, nei kur išvažiavus būčiau. Bet gal tame ir bus smagumas, kadangi nieko neveiksiu, tai bus lengva susiderinti su draugėm, gal susiplanuosim kokią kelionę. Ach, beje, prisiminiau, kad planavau pagaliau teises išsilaikyt...Bet vėl praėjo noras. :D
Lovely Pink: :D Na, sėkmės, jei vis dėlto laikysies!
Denera: Ko palinkėtum kitoms žaidėjoms?
Lovely Pink: Nebijoti išsiskirti iš kitų, atrasti savo stilių ir susipažinti su naujomis žaidėjomis! :P
Denera: Tikrai taip! O atėjus vasarai, bent kažkiek atsipūsti ir atsiriboti nuo MA: pagyvenkit, pasidžiaukit realybe, meskit lauk visus pykčius, pavydą ir pagiežą, prisiminkit, kad čia tik žaidimas, o ten – kiek tolėliau nuo kompiuterio, yra tas tikrasis gyvenimas, į kurį turit susikoncentruoti. :)

Lovely Pink: Taip, svarbu nepamiršti, kad už kompiuterio slypi gyvenimas! :)



Na ir šio vakaro žaidimas - „Atspėk įžymybę“...iš balso. :)
Pateikiau 5 garso įrašus, kuriuose tam tikri garsūs žmonės ką nors pasakoja interviu metu.

1.
Lovely Pink: Neįsivaizduoju, bet gražus britiškas akcentas. :DD
Denera: Tikrai? No idea? :D
Lovely Pink: Taip. xDD
Denera: Cheryl Cole. :D Jos akcento turbūt niekad nesumaišyčiau.
Lovely Pink: Atrodysiu labai nesidominti naujienomis, bet nežinau tokios :DDDD. Pasidomėsiu. :D

2.
Lovely Pink: Ohh god, tikriausiai niekada neatspėsiu nė vieno žmogaus iš tavo pateiktų garso įrašų. :DD
Denera: Ne nu. Netikiu. :D Tokius populiarius žmones parinkau. :D Tikrai žinai!! Pagalvok! Tai jaunas dainininkas. Dažnai jo dainas girdim per radiją.
Lovely Pink: Nulis idėjų. :D
Denera: Justin Bieber. :D
Lovely Pink: Oj, kaip man gėda prieš skaitytojas bus. Bet aš jo nei klausau, nei domiuosi. xD
Denera: Nu taip, bet kažkaip aš visada imu tokius žmones, kuriuos dažniausiai matom per TV, girdim per radiją, nors jų gal ir neklausom, nesidomim, bet tiesiog žinom. :D Jeigu duočiau savo atlikėjus, tai tuo labiau niekas nežinotų.
Lovely Pink: :D O kokie tau patinka? Gal rasim kažką kas abejoms patinka?
Denera: Papasakosiu po interviu. :P

3.
Lovely Pink: Iš Kardashianų kažkas? :D
Denera: Nope. :D Čia dainininkė. Jau visiškas hint'as būtų toks, kad ji reperė.
Lovely Pink: Nicki Minaj. :D
Denera: Yup. :D

4.
Lovely Pink: :D Nežinau. Ar daug bus galimybių apsikvailinti? xD
Denera: Čia Justin Timberlake. :D Gerai, turiu dar paskutinį, bet pakeisiu jį į super lengvą, nes turiu įtarimą, kad tas būtų per sunkus. :D

5.
Denera: Please, tell me you have an answer. :D
Lovely Pink: Prezidentas koks. :D
Denera: Koks? :D
Lovely Pink: Barack Obama. :D Nežinau. :D
Denera: :DDDDD Taip. Kodėl taip neužtikrintai pasakei? :D
Lovely Pink: :D Bijojau pievą pasakyt.
Denera: Nu kur gi jau sumaišysi Obamą. :D


Tokia užduoti ir baigėme šio vakaro įrašą. Nors interviu buvo ypač ilgas, tikiuosi, kad skaitymas neprailgo, nes Lovely Pink buvo viena įdomiausių pašnekovių iki šiol. Ačiū jai už tokius išsamius atsakymus ir tai, kad „pagavo kampą“ ir gerai suprato, kaip vyksta ir turėtų vykti šie interviu.

Gero likusio vakaro visoms skaičiusioms ir laukusioms (?) įrašo, o aš bėgu ruoštis egzaminui. ;)


-Dani-

9 komentarai:

  1. Smagumėlis. Kaip gerai, kad nesibaigia tavo, Denera, fantazija :) Tobulėji :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai puikus įrašas! Jau taip buvau jų pasiilgusi :D Labai patiko tavo klausimai. Ir pašnekovė labai iškalbinga. Man labai patiko jos derinys su papūga <3 Labai geras žaidimas! :D Pati spėliojau, bet atspėjau tik 3. Man patinka, kad kiekviename įraše vis labiau tobulėji. Ir atrodo, kad ir taip būtų tobula, padarysi dar tobuliau <3 Sėkmės tau sekančiuose įrašuose, bei egzaminuose <3

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dėkoju. ;P Stengiausi Lovely deriniams pritaikyti kažkokį foną, tai tas su papūga ne visai taip gavosi, kaip įsivaizdavau - turėjo būti daugiau džiunglių. :D
      Būtų įdomu sužinoti, kuriuos balsus atspėjai. ;P
      O egzaminas praėjo puikiai!

      Panaikinti
  3. Nuostabus įrašas ! (Kaip ir visi kiti). Buvo labai įdomu skaityti, mėgaudavausi skaitydama. Žaidimas labai kūrybingas ir smagus. Taipogi pašnekovė labai patiko.
    Ir toliau stebink savo įrašais <3.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Madison, kaip smagu, kad vis dar užsuki! Dar dabar prisimenu mūsiškį interviu, buvo lygiai taip pat smagu. ♥

      Panaikinti
    2. Tiktai nepraleisiu Tavo nuostabiu įrašų ! <3

      Panaikinti
  4. Labai gražiai apipavidalintas tekstas, net keista, kad visas ilgas pokalbis taip gražiai susirutuliojo į nuoseklų interviu :D :)

    Buvo smagu susipažinti, Denera!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tai sakau, jau maniau, kad reikės skelbti per du kartus. Bet kadangi tokie įdomūs atsakymai, tai tikiu, kad skaitymas niekam neprailgo. ;)

      Panaikinti